Suzuki oživlja legendarno katano     

Četrtek, 4. oktober 2018
Intermot Köln 2018
Avtor: Marko Miklavc

V Kölnu, kjer se bo v kratkem pričel odvijati letošnji motociklistični salon Intermot, se bo publiki prvič predstavila nova Suzukijeva katana, novodobna različica legendarnega Suzukijevega motocikla, ki se je prvič predstavil že davnega leta 1981.

Nova serijska katana simbolizira Suzukijev dokončni odgovor na prošnje številnih ljubiteljev in podpornikov znamke Suzuki, ker so z odprtimi rokami sprejeli lani (EICMA 2017) predstavljeno študijo s polnim imenom katana 3.0, ki jo je ob upoštevanju zgodovinskega izročila modela katana ustvaril italijanski oblikovalec Rodolfo Frascoli, seveda ob podpori podjetja Engines Engineering, kjer so omenjeni, lani predstavljeni študijski motocikel tudi izdelali.

Zato lahko v primeru nove katane (sedežna višina: 825 mm) govorimo predvsem o evoluciji že obstoječega oblikovanja, ki so ga oblikovalci sedaj približali potrebam in okusu sodobnega časa. Ob tem omenjajo predvsem vgradnjo večje količine svetlobne LED tehnike ter vgradnjo sestavnih delov (lahek in vzvojno trden nosilni okvir iz aluminija (donator je GSX-R1000) ter zavorni sistem znamke Brembo z integriranim Boschevim sistemom ABS ter prednjim zavornim diskom s premerem 310 cm), ki sta jih prispevala dva aktualna serijska suzukija (GSX-S1000 & GSX-R1000). Tu je tudi nastavljiv set prednjih vilic ter zadnjega vzmetenja znamke KYB, sam pogonski sklop pa izvira iz modela GSX-R1000 K5.

Japonski konstruktorji so ob tej priložnosti poskrbeli za rahlo osvežitev vgrajenega 1,0-litrskega vrstnega bencinskega štirivaljnika, ki za razliko od športnih avtomobilskih motorjev stavi veliko na dolgi hod batov (73.4 mm x 59.0 mm), ker takšna zasnova zagotavlja uporabniku bolj enakomerno razporeditev razpoložljive pogonske moči v širšem območju motornih vrtljajev. Končni rezultat prenove je 110 kW (150 KM) pogonske moči pri 10.000 vrtljajih v minuti ter 108 Nm motornega navora pri 9.500 vrt./min. Nova katana bo serijsko opremljena s sistemom TCS, ki bo uporabniku omogočal izbiro ene izmed treh možnih nastavitev delovanja tega sistema, ki lahko na podlagi delovanja senzorjev ugotovi, da bo pogonsko kolo v kratkem izgubilo oprijem, zato sistem TCS poskrbi za spremenjen dotok zraka v motor ter istočasno spremeni čas vžiga isker v motornih komorah.

Posledično je prenos razpoložljive pogonske moči na vozno podlago veliko bolj uravnotežen, občutno manjša pa je tudi možnost, da se pogonsko kolo zavrti v prazno. Vse nastavitve delovanja tega sistema bodo vozniku dobro vidne na območju LCD armaturne plošče, ki mu bo lahko postregla še s številnimi drugimi informacijami. Nova katana bo kupcem na voljo v naslednji pomladi.

|

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji