Britanska premiera modelov GSX-R1000 in SV650     

Ponedeljek, 22. februar 2016
MCN London Motorcycle Show 2016
Suzuki SV650

Suzuki SV650

Suzuki GSX-R1000

Suzuki GSX-R1000

Avtor: Marko Miklavc

V Londonu, kjer se je pred kratkim končal letošnji motociklistični salon, sta se britanski publiki prvič predstavila dva nova modela Suzukijevih motociklov, ki so ju ostali Evropejci spoznali že na milanskem salonu EICMA, ki je potekal v lanskem novembru. Novi SV650 bo kupcem na voljo že v kratkem (letošnji marec), model GSX-R1000 bo kupcem na voljo šele v drugi polovici letošnjega leta.

Novi suzuki SV650 predstavlja zamenjavo za model SFV650 gladius. Ob prenovi tega živahnega in agilnega motocikla, ki je prinesla približno 140 tehničnih izboljšav in novih sestavnih delov, so Japonci obudili nekdanjo serijsko modelno oznako SV650, prvič predstavljeno leta 1999. Približno 70 novih ali pa drugačnih sestavnih delov je prejel nosilni okvir, nadaljnjih 60 izboljšav omenjajo v povezavi z vgrajenim V2 pogonskim sklopom, ki sedaj lahko mobilizira dodatne 3 'konje'. Tako je uporabniku sedaj na voljo 56 kW (76 KM) pogonske moči pri 8500 vrtljajih v minuti ter 64 Nm motornega navora pri 8100 vrtljajih v minuti. Poleg tega je novi SV650 tudi približno 8 kilogramov lažji od predhodnika z oznako SFV650 gladius. Enaka, zelo nizka (78,5 cm) pa ostaja pozicija sedenja.

Med ostalimi novostmi so omenili nov motorni hladilnik, drugačen izpušni sistem, spremenjen LCD prikazovalnik na armaturni plošči ter novo funkcijo 'Low RPM Assist', ki olajšuje speljevanje pri nižjih motornih vrtljajih. Sistem deluje podobno kot 'Easy-Start' sistem pri večjem in še bolj športnem modelu GSX-R1000, ki mu je v Londonu pripadala vloga absolutnega zvezdnika, vsaj na razstavnem prostoru znamke Suzuki. S tem povsem novim superšportnim modelom, ki nosi legendarno modelno oznako GSX-R 1000, se želijo pri znamki Suzuki ponovno zavihteti na sam vrh med proizvajalci zelo zmogljivih serijskih motociklov. Zato ima novi GSX-R1000 povsem na novo razvit nosilni okvir, ki je lažji, čeprav podpira občutno močnejši 1,0 litrski 4-valjni bencinski pogonski sklop.

Med posebnostmi novega Suzukijevega paradnega konja omenjajo 10 stopenjski sistem TCS (ASR), ki deluje v navezi z nadaljnjo evolucijsko stopnjo sistema ABS. Omenjajo tudi možnost še hitrejše menjave voznih prestav ter še hitrejše speljevanje, predvsem po zaslugi 'Launch Control' sistema. Novost predstavlja tudi vgradnja 'Ride-by-wire' sistema ter novi vmesnik (Drive Mode Selector) s tremi možnimi programi delovanja nastavitev motocikla. Nadgrajeno je tudi vzmetenje znamke Showa, kjer so uporabili tako imenovano 'Balance-Free' tehnologijo, ki prihaja direktno iz tekmovalnih stez. Odlično je poskrbljeno tudi za aerodinamiko, ker ima novi GSX-R1000 preoblikovan rezervoar goriva, ki je nekoliko nižji. Posledično se voznik ob hitri vožnji lahko še bolj prilagodi aerodinamični obliki motocikla.

|

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Magyar Suzuki Zrt.
Podružnica v Sloveniji